Sehnsucht
S12, E4: Security guard Rami Al-Rif fails to report for his night shift, and his abandoned car is found near his workplace. His wife suspects Rami's brother Hisham, fearing a criminal entanglement. When a past threat resurfaces, investigators find a tangled web of loyalty, revenge, and betrayal. The investigation unfolds with surprising discoveries and emotional depth.