Selbstbewusst
S9, E40: Yasmin Bachmann is rushed to the clinic by Dr. Matteo Moreau after collapsing outside her apartment from an overdose of painkillers. When Sofia gently offers advice, Yasmin becomes overwhelmed and reacts in a way that puts her safety at risk. Meanwhile, Bastian Kempe arrives with a painful ankle fracture, adding to the busy day at the hospital.