Sixpack
S12, E8: Patrick Westphal disappears just before a dinner with his pregnant wife. Their home is ransacked. Pressured to maintain a lavish life and physical perfection, Patrick may have lost control. Business ties complicate the case, leading the team into a world driven by image and ambition. The investigation unfolds with surprising discoveries and emotional depth.