Spaghetti
S2, E1: First, a colorful picture puzzle, followed by a clip in which children slurp delicious spaghetti. Additionally, Hendrik visits his friend Jack, and they eat Gyoza together. Jack shows how he eats the Chinese dumplings with chopsticks.