Stardust Memory
S1, F1: Yoshimura, a space janitor who has spent 10 years collecting space debris is urged to retire by his boss, due to advances in AI technology. His replacement is a young pilot named Umi. While Umi takes her training seriously, Yoshimura remains unmotivated. However, the two soon find themselves facing a critical emergency.