Sternzeichen Starrkopf
S4, E4: "Turn on the TV!" Be careful what you wish for. Waltraud is shocked to see her old rival Annerose on "Your Stars TV." But Magda is thrilled with the family's new celebrity and her cosmic predictions. Waltraud couldn't care less about the stars but she's determined to put a stop to Annerose's scheme, if only to bring the star-struck Magda back down to earth.