Stiller Alarm
S5, E6: Phillip has always had one dream: to be a dedicated police officer. While on duty, he puts his life on the line and gets hit by fleeing robbers, making his survival dubious. Meanwhile, Vera Stolze becomes a hostage during an armed robbery at a jewelry store. The two culprits demand jewelry and watches. When shop owner Brehna discreetly triggers a silent alarm, a shot rings out, and one of the robbers collapses.