S6, E10: Betty faces her last breakfast with Oli and Yannik as they try to savor their time together. Meanwhile, the long-awaited new nurse arrives at the station. However, Nurse Kerstin's unique approach quickly stirs up trouble. Hanna and Ava are appalled and determined to get rid of her, but they'll need the assistance of Mrs. Puhl. They wish Betty were there to help!