Streik
S2, E9: When Eva cancels a party in celebration of Raik’s long service at the hotel, she sparks subtle protests amongst the staff, angry at her seemingly heartless decision. Lara receives several unsettling photos from her party, leading her to suspect her stalker is lurking somewhere in Hotel Mondial.