Stunde Null
S4, E28: A new chapter begins at the Johannes Thal Clinic with the arrival of assistant doctors Mikko Rantala and Tom Zondek. Their debut makes an immediate impression on senior physicians Niklas Ahrend and Matteo Moreau. Mikko, a German Finn, shows his unusual but effective style when he treats patient Sina Steyer. Without hesitation and with remarkable skill, he quickly resets her dislocated shoulder, leaving both patients and colleagues surprised by his calm precision.