Sündenfall
S4, E10: A young woman is found dead in the cemetery of the Mauritius community. She is Celeste Rudolf, a dedicated theology student deeply involved in the church. Detectives Anastasia and Charlotte, alongside Inspector Konrad, delve into the community and the victim's world. Their investigation uncovers a toxic web of unfulfilled love, passion, and profound faith.