Tabu
S7, E35: Rebecca Krieger and Dr. Marc Lindner admit Frederick Stratmann for radioiodine therapy at the Johannes Thal Clinic. His husband Sven is by his side but hides from Frederick that he is also secretly undergoing medical treatment at the hospital. Meanwhile, Dr. Ben Ahlbeck and Florian Osterwald are determined to uncover the truth when their patient Ines Czerny stubbornly refuses to let them examine her abdomen, leaving both young doctors suspicious and curious.