Tanz oder gar nicht
S22, E20: Vanessa is about to finish her shift when she gets a call from Sandy Bruck, a friend from a past case. They plan to meet the next morning, but Sandy never shows up. Hours later, her body is found near a dance school, apparently after falling from the roof. Vanessa is consumed with guilt, wondering if she could have stopped it. As she investigates Sandy’s final hours, she uncovers troubling truths that put her directly in harm’s way and force her to confront her own fears.