Terrorist
S1, E6: After 27 years in prison, Steffen Bogner, once part of the Revolutionary Front, is released. His sister Susanne collects him and takes him to a new apartment she has prepared in hopes of helping him start over. As Steffen struggles with freedom and a changed world, both siblings confront their shared past, searching for redemption and a fragile chance at reconciliation in an uncertain present.