Text Mess
S1, F6: Karla and her husband throw a Havana Nights-themed party; Penny decides to take the group on a quick couples' get-away to Horseshoe Bay; after a day of drinking, Mayra gets a hold of Penny's phone and reads a group chat not meant for her eyes.