The Big Top
S1, E46: It's circus day in Dragontown! But when Grisù comes to ask for a fightfighting job, he discovers the circus performers are not there yet to put up the big tent for the circus. So Grisù volunteers, along with Stella's help. But it's not easy! The sheep almost eat the directions, and the poles are heavy, and Fumé gets in the way.