Crashing The Christian Tour
S3, E7: While enjoying the perks of being on a Christian comedy tour, Pete feels busted when he runs into NY Cellar comic Jessica Kirson in Charleston; after ghosting Kat while on the road, Pete finally sits down to talk about their relationship.