100% Wolf: Legend of the Moonstone The Fleaminator
S1, E5: The kids are struck down by a flea infestation, and Freddy and Batty are tasked with tracking down the mysterious Doog, keeper of the Fleaminator, a powerful flea treatment, before they are all expelled.