SimsalaGrimm The Little Mermaid
S3, E20: The little mermaid falls madly in love with a young prince, whom she rescues from the waves during a storm. She seeks advice from the evil sea witch with Doc Croc and Yoyo in tow. However, the witch makes a dangerous proposition instead.