S1, E18: The mice Cindy and Clara hang up a painting of Lillifee's old magic teacher, Flavio, in their room. At night, eerie noises are heard in the castle: someone is haunting the rooms and turning everything upside down! Ghosts? No, but Lillifee knows the reason behind this.