The Road to Damascus
S2, E6: The troupe breaks bread with another carnival and Samson makes a deal with an old friend named Sabina; Iris and Justin prepare for their most difficult sermon yet; Stumpy panics as Rita Sue goes on a charity mission; Jones and Stumpy both try to defend Libby's honor; Lila makes a new friend; and Ben and Sofie dance around family issues.