The Unmasking of Elizabeth Vargas
S15, E12: As the ladies continue to enjoy their getaway in Lake Arrowhead, Gina and Kelly attempt fly fishing; Elizabeth discloses her deepest, darkest secrets to Braunwyn; Shannon calls the ladies with surprising news; Emily welcomes home Shane.