SOKO Wismar Tiefer Fall
S19, E14: Entrepreneur Antje Kölling dies in a fall just before the grand opening of her new climbing park. Despite using safety equipment, she plunges from a significant height, leaving behind questions about the accident. Known for her dedication and drive, Antje had poured her life into the project. The investigation suggests that her fall was no accident but part of a deeper plan set in motion long before opening day.