Tod einer Diva
S22, E10: Opera singer Julia Zerl is found murdered in her Rosenheim hotel suite. Detectives Stadler and Hansen begin their investigation and soon learn she was preparing to perform with soprano Anna Miras, who had abruptly withdrawn due to a career opportunity. As rivalries and old grudges surface, the detectives piece together the connections between the victim and those closest to her. The race is on to solve the case before more secrets come to light.