Tod eines Dichters
S6, E11: In the town of Rosenheim, a shocking event unfolds as local author Florian Haffner tragically plunges to his death just before his scheduled reading on a cliff plateau. What initially appears to be a tragic accident soon reveals darker undertones. Detectives Korbinian Hofer and Christian Lind quickly deduce it's murder; the stone slab he stood on was deliberately loosened with a crowbar. As they delve into the investigation, unfolding secrets and hidden motives set the stage for an intricate mystery that will keep viewers on the edge of their seats.