Tod eines Ekels
S6, E4: Sepp Zinkel, an inspector at the trade oversight office, is found dead at the foot of his staircase in what initially appears to be an accident. However, the truth is far darker: Zinkel has been murdered, having been struck down in what could be an act of revenge. Known for his unpleasant demeanor, Zinkel had many adversaries. His body is discovered by Betty Geiger, his former housekeeper, whom he had refused to pay. As the investigation unfolds, motives multiply, leading to a gripping search for justice in a web of deceit and resentment.