S7, E7: When exterminator Leo Bonacker is found dead in a trailer, the team uncovers a murky world involving animals and a corrupt food inspection agency. The case takes a surprising twist when a ferret becomes a key element in solving the crime. The investigators soon realize that Leo’s death may be connected to unethical practices within the food industry. As dark secrets come to light, the team must navigate dangerous territory to expose the truth and prevent further tragedy.