S2, E3: News of Edith’s miracle spreads throughout Europe, inspiring many to call her a Prophet. When France’s fragile political climate reaches Queen Elizabeth, the Bourbon’s trade proposal leverages an opportunity for England to exploit France. Catherine must return urgently to France when Anjou’s temper causes Hercule to be dangerously injured.