S4, E5: Renowned painter Lupo Marx is found brutally stabbed in his studio. At the crime scene, investigators discover a woman in a small room, covered in blood and clutching a knife. She is Trisha Leupold, Marx's gallery manager and life partner. The evidence against her is overwhelming as she had many reasons to kill the egotistical Marx, who was notorious for his numerous affairs. However, Trisha is unable to remember anything about the events that led to the gruesome murder. As the investigation unfolds, secrets emerge, raising questions about love, betrayal, and the true nature of memory.