Todestanz
S5, E8: During a dance performance in the park, frontman Djamal collapses, shot by 13-year-old dancer Frida. Umut and Charlotte witness the shocking act. Stunned, Frida drops the gun. When the homicide team arrives at the scene, the gun has vanished. All evidence suggests that the weapon was swapped with Frida's prop gun.