Todesurteil
S5, E3: Torsten Hanke, recently acquitted of Dennis Bayer’s murder, is gunned down outside the courthouse. Vera Lanz suspects a professional hit and begins to trace the motives behind the killing. She must determine who wanted revenge badly enough to orchestrate an execution and who had the means to make it happen. As layers peel away, Vera uncovers a network of secrets and hidden agendas.