Too Low to Let Go
S2, E12: Kayla and Luke sit down with Stephan and Madison; Brianna gets Braeson his first tricycle; Ashley is shocked when Bar asks for a paternity test; Rachel deals with Jacob's jealousy; Kiaya considers letting Carla meet the baby.