Too Shady
S7, E3: Farrah goes to Las Vegas for a girls trip, and her ex-boyfriend Simon shows up; Catelynn and Tyler hurry to get everything ready for the launch of their children's clothing line; Maci lets Bentley see Ryan on Father's Day.