Totholz
S24, E101: Hunter Ignatius Böck discovers the lifeless body of forest owner and timber-trader Joseph Kreitmair atop his hunting perch. Detectives Anton Stadler and Sven Hansen take on the investigation, quickly encountering their first suspects.