Trigger
S1, E2: Ronnie tries to manipulate the system by refusing daily weigh-ins, hoping to earn a disciplinary warning. Instead, she faints from low blood sugar during the attempt. Afterwards, she meets Melly, a rebellious patient known for her tough attitude, who offers Ronnie advice on how to get a warning properly. In exchange, Melly asks her to hide some forbidden sweetener in her room. What begins as a small act of defiance soon deepens Ronnie’s understanding of the strange social rules that govern life inside the clinic.