Überschritten
S9, E5: Bea Ahlers faces heartbreaking news when cell growth threatens her final chance at artificial insemination and the doctors must remove her uterus. Her world collapses as she tries to accept the loss. Dr. Julia Berger knows that this diagnosis ends the hope for Bea’s last fertilized egg and struggles deeply with her own emotions while supporting her patient.