Überwindung
S7, E30: The homeless Michael Zoller is rushed to the Johannes Thal Clinic and immediately requires surgery. After the procedure, he tries to escape, but Dr. Matteo Moreau and Mikko Rantala intervene and arrange further examinations. Prof. Karin Patzelt and Dr. Leyla Sherbaz care for Nina Puck, who fled a date because of sudden breathing problems. Meanwhile, Dr. Emma Jahn returns to the hospital after a week at home and is eager to prove she is ready for work again.