Teen Mom 2 Under the Big Top
S10, E18: Chelsea makes a difficult decision about her future; Leah withdraws Gracie from cheer to keep Ali safe; Kailyn tries to make amends; Jade deals with Sean's literal and figurative messes after he breaks her window.