Unterschätzt
S7, E13: Resident physician Mikko Rantala treats Timo Köster, who is admitted to the emergency room with a painful wound that requires immediate attention. Florian Osterwald is pleased to finally have his own case to manage, though he is still gaining experience. Mikko celebrates the successful patenting of the JTK lifter, a device that could improve care, while Emma Jahn tries to decide which medical specialty she should ultimately pursue.