Verbotene Küsse
S1, E4: Louisa is once again assigned to work with her supervisor Darius Korschin. They are tasked with the care of Bundeswehr soldier Linda Menke, who is suffering from a high fever but wants to leave the clinic as soon as possible. Her father is very worried because his daughter is about to go on her first overseas deployment.