Volles Risiko
S12, E2: Banker Rafael Hauser vanishes from his office just before finalizing a crucial business deal. His colleague Britta reveals he was under extreme pressure, which had already strained his marriage. As the team uncovers more, it becomes clear Rafael’s disappearance may be linked to the weight of expectations. The investigation unfolds with surprising discoveries and emotional depth.