S7, E22: Lukas is caught in a whirlwind of party life, relying on speed to keep up at work. As the pressure mounts, he struggles to maintain his balance. After yet another night of revelry, he makes a serious mistake, drawing a sharp reprimand from his colleague Betty. However, she quickly realizes her tone was harsh and seeks a way to apologize.