Wahrheit oder nicht?
S2, E7: Dr. Matteo Moreau and his superior, Dr. Ruhland, clash over how to treat Sofie Tröger. She arrives in the emergency room wearing eccentric clothing and presents with symptoms that spark debate. Matteo makes a decision without approval, and assistant doctor Theresa Koshka is the one who ends up facing the consequences of her supervisor’s bold actions.