Wahrheit oder Pflicht
S34, E13: One evening, while off duty, Lukas Petersen spots a car thief at work and decides to follow him. Before he can act, two police officers arrive and mistake Lukas for the suspect. Driven by racist prejudice, they brutally assault him. When they eventually discover that Lukas is also a police officer, the officers quickly flee the scene, leaving him shaken and humiliated by the experience.