S10, E7: Betty is at a crossroads regarding the carnival or Karl's Clinic. Her team is determined not to lose her, and Julius shows a keen interest in her situation. Although her decision seems made, she is blindsided by unexpected information. Needing to reconsider, she finds support from Ava, Rike, and Lukas. As the tension mounts, Betty must navigate her choice with care, balancing the allure of the new with the familiarity of the old. Her allies must help her find the clarity she seeks, or her path may lead her to unexpected challenges.