Wahrheiten
S2, E1: Diana Schirmer becomes central to a murder investigation after witnessing a violent burglary that claimed her husband Uwe’s life. During a police lineup, she identifies Frank Jensch as the killer, leading to his arrest. Although little evidence ties him to the crime, Diana’s emotional testimony carries great influence. As the case unfolds, her fragile mental state and the weight of her words complicate the search for justice.