Wait, I'll Be There
S1, F5: In a frozen post-apocalyptic world, Airu travels with her companion Pochimaru. Their mission is to travel the world making flowers bloom using the "magic sand" left behind by her mother, a botanist. Deep in a mountain of dead trees, they meet Izumif, a boy who says he's from the distant future...