Welcome to the Bermuda Triangle
S2, E10: The trip turns sour after Karen leaves some of the women out of a once-in-a-lifetime opportunity; Robyn makes a decision regarding her relationship; Monique and Gizelle finally address their issues; the women come together for a sunset cruise.