Wendepunkt
S1, E2: In the small town of Vogtland, news spreads quickly that Mai intends to stay. Her arrival prompts Biene to seek her advice. Biene reveals that her husband, Manu, is forcing himself on her despite her objections, which Mai identifies as undeniable assault. However, Biene is reluctant to press charges due to Manu's influential connections, as he is the son of Heike, the town's mayor. Amid this turmoil, Mai eagerly anticipates the visit of her 16-year-old son, Kaleb, bringing a personal glimmer of hope and warmth to her challenging situation.