S16, E4: Andrea Hoffmann collapses at the Gessneralm after an angry outburst, a place Martin Gruber has avoided for over 20 years. It’s where he once vacationed with his brother and sister-in-law Sonja. Wolfram Gessner, the lodge owner, still remembers them. As Martin treats Andrea, old emotions begin to resurface. Faced with unresolved feelings and long-buried memories, Martin is forced to reckon with the past. The mountain lodge becomes a stage for emotional revelations and relationship reckonings.